Troškovi lažnih automatskih poziva žrtvama povećat će se za 9% od 2022. godine i dostići 58 milijardi dolara ove godine, prema novom izvještaju Juniper Research-a.
Tržišni analitičar je otkrio vijesti u novom izvještaju koji je objavljen danas pod imenom “Ublažavanje Robocall: Strategije, poslovni modeli i tržišne prognoze 2023.–2027. godine”.
Softver za automatsko biranje koji isporučuje unaprijed snimljene poruke široko je dostupan i koriste ga i legitimni trgovci i prevaranti.
Iako ovu tehnologiju mogu koristiti pružaoci zdravstvenih usluga, avio-operateri i slično, za pružanje automatizovanih ažuriranja usluga i podsjetnika za klijente, na robotske pozive se često gleda kao na smetnju.
Juniper Research upozorio je da će prevaranti nastaviti nadmudrivati pokušaje da ublaže svoje napore, povećavajući gubitke od prevara putem robotskih poziva na 70 milijardi dolara u svijetu do 2027. godine.
Napori u borbi protiv ovih prevara uključuju STIR/SHAKEN, inicijativu američke industrije koja je osmišljena da se uhvati u koštac sa lažiranjem ID-a pozivaoca koje koriste mnogi prevaranti da sakriju svoj pravi identitet.
U stvari, Sjeverna Amerika je regija koja je najviše pogođena lažnim automatizovanim pozivima, koja će predstavljati više od polovine svih gubitaka u 2023. godini, tvrdi se u izvještaju.
Međutim, STIR/SHAKEN je učinio nešto dobro, smanjivši rast gubitaka vezanih za prevare robotskih poziva u Sjevernoj Americi za procijenjenih 85% između 2022. i 2023. godine, rekao je Juniper.
Analitičar predviđa pad gubitaka u regiji po prvi put do 2025. godine i pozvao je dioničare izvan Sjeverne Amerike da usvoje vlastitu verziju okvira, kao i inicijative za zaustavljanje prosljeđivanja poziva i drugih tipičnih lažnih taktika poziva.
Dodaje se da bi tehnologija za provjeru autentičnosti brenda mogla igrati ključnu ulogu u narednim godinama u borbi protiv prevare robotskih poziva, omogućavajući korisnicima da definitivno provjere autentičnost brenda na ekranu svog pametnog telefona prije nego što ga pokupe.
U međuvremenu, regulatori nastavljaju da se obračunavaju sa onima koji zloupotrebljavaju tehnologiju robotskih poziva.
U decembru je FCC najavila kaznu od 300 miliona dolara protiv jedne kompanije zbog “nepristojnog kršenja” industrijskih propisa.
Izvor: Infosecurity Magazine