Site icon Kiber.ba

Robocalls prevare će koštati žrtve 58 milijardi dolara ove godine

Troškovi lažnih automatskih poziva žrtvama povećat će se za 9% od 2022. godine i dostići 58 milijardi dolara ove godine, prema novom izvještaju Juniper Research-a.

Tržišni analitičar je otkrio vijesti u novom izvještaju koji je objavljen danas pod imenom “Ublažavanje Robocall: Strategije, poslovni modeli i tržišne prognoze 2023.–2027. godine”.

Softver za automatsko biranje koji isporučuje unaprijed snimljene poruke široko je dostupan i koriste ga i legitimni trgovci i prevaranti.

Iako ovu tehnologiju mogu koristiti pružaoci zdravstvenih usluga, avio-operateri i slično, za pružanje automatizovanih ažuriranja usluga i podsjetnika za klijente, na robotske pozive se često gleda kao na smetnju.

Juniper Research upozorio je da će prevaranti nastaviti nadmudrivati ​​pokušaje da ublaže svoje napore, povećavajući gubitke od prevara putem robotskih poziva na 70 milijardi dolara u svijetu do 2027. godine.

Napori u borbi protiv ovih prevara uključuju STIR/SHAKEN, inicijativu američke industrije koja je osmišljena da se uhvati u koštac sa lažiranjem ID-a pozivaoca koje koriste mnogi prevaranti da sakriju svoj pravi identitet.

U stvari, Sjeverna Amerika je regija koja je najviše pogođena lažnim automatizovanim pozivima, koja će predstavljati više od polovine svih gubitaka u 2023. godini, tvrdi se u izvještaju.

Međutim, STIR/SHAKEN je učinio nešto dobro, smanjivši rast gubitaka vezanih za prevare robotskih poziva u Sjevernoj Americi za procijenjenih 85% između 2022. i 2023. godine, rekao je Juniper.

Analitičar predviđa pad gubitaka u regiji po prvi put do 2025. godine i pozvao je dioničare izvan Sjeverne Amerike da usvoje vlastitu verziju okvira, kao i inicijative za zaustavljanje prosljeđivanja poziva i drugih tipičnih lažnih taktika poziva.

Dodaje se da bi tehnologija za provjeru autentičnosti brenda mogla igrati ključnu ulogu u narednim godinama u borbi protiv prevare robotskih poziva, omogućavajući korisnicima da definitivno provjere autentičnost brenda na ekranu svog pametnog telefona prije nego što ga pokupe.

U međuvremenu, regulatori nastavljaju da se obračunavaju sa onima koji zloupotrebljavaju tehnologiju robotskih poziva.

U decembru je FCC najavila kaznu od 300 miliona dolara protiv jedne kompanije zbog “nepristojnog kršenja” industrijskih propisa.

Izvor: Infosecurity Magazine

Exit mobile version