Site icon Kiber.ba

Starbucks pogođen napadom Ransomware-a putem dobavljača softvera treće strane

Starbucks pogođen napadom Ransomware-a putem dobavljača softvera treće strane-Kiber.ba

Starbucks pogođen napadom Ransomware-a putem dobavljača softvera treće strane-Kiber.ba

Napad ransomware-a na Blue Yonder, kritičnog dobavljača softvera za upravljanje lancem nabavke, primorao je Starbucks da se vrati na ručne procese za upravljanje rasporedima zaposlenih i sistemima za obračun plata.

Incident, koji je počeo 21. novembra 2024. godine, nije uticao na korisničku podršku ili rad trgovina.

Menadžeri prodavnica sada koriste olovku i papir za praćenje radnog vremena zaposlenih, jer je napad poremetio pozadinsko planiranje i procese upravljanja vremenom kompanije.

Napad je stvorio efekte talasanja u više industrija:

Uticaj na maloprodaju u Velikoj Britaniji : Veliki britanski lanci supermarketa Morrisons i Sainsbury’s prijavili su poremećaje u svojim sistemima upravljanja skladištem, iako su implementirali rezervne sisteme.

Korporativni odgovor : Blue Yonder je angažovao eksterne firme za sajber bezbjednost da pomognu u naporima za oporavak i implementirao odbrambene protokole. Kompanija nije dala konkretan vremenski okvir za obnavljanje usluge.

Incident naglašava ranjivost sistema lanca snabdijevanja tokom sezone praznika. Blue Yonder opslužuje široku bazu klijenata, uključujući:

Ovaj napad dodaje rastućoj listi incidenata u sajber sigurnosti koji pogađaju velike kompanije za usluživanje hrane. Ranije 2024. godine, i McDonald’s i Panera su doživjeli tehničke prekide, a Panerin incident je rezultirao grupnom tužbom nakon što su podaci zaposlenika bili narušeni.

“Radimo danonoćno kako bismo odgovorili na ovaj incident i nastavljamo da napredujemo. U ovom trenutku nema dodatnih ažuriranja u vezi s našom vremenskom linijom obnove nakon jučerašnje objave”, stoji u izvještaju Blue Yonder .

Vrijeme napada je posebno značajno, jer istraživanja pokazuju da 86% napada na ransomware cilja organizacije tokom praznika ili vikenda. Godine 2023. sajber kriminalci su izvukli 1,1 milijardu dolara otkupnine širom svijeta uprkos naporima vlade da obuzda takve aktivnosti.

Ovaj poremećaj predstavlja dodatni izazov za novog izvršnog direktora Starbucksa, Briana Niccola, koji se već suočava sa tri uzastopna kvartala pada prodaje.

Dok kompanija radi na rješavanju situacije, prioritet joj daje održavanje normalnih operacija korisničke službe i osiguravanje odgovarajuće naknade zaposlenima.

Izvor: CyberSecurityNews

Exit mobile version