Nalozi na društvenim mrežama pomažu u oblikovanju identiteta i reputacije brenda. Ovi javni forumi direktno komuniciraju s klijentima jer su centar za povezivanje, dijeljenje sadržaja i odgovaranje na pitanja. Međutim, uprkos visokoj ulozi koju ovi računi imaju, mnoge organizacije zanemaruju sigurnost računa na društvenim mrežama. Mnogima nedostaju zaštitne mjere za sprečavanje neovlašćenog pristupa – situacija koju nijedna organizacija ne želi jer može brzo da se okreće i uključi reputaciju i finansijske gubitke.
S obzirom na ovoliki uticaj, potreba za dubljim razumijevanjem rizika na društvenim mrežama, kao i kako zaštititi nalog organizacije na društvenim mrežama, važniji su nego ikad. Ovaj teskt ulazi u detalje naloga na društvenim mrežama, kako se društveni mreže mogu zloupotrijebiti i kako se zaštititi.
Razumevanje slojeva pristupa društvenim mrežama
Platforme poput Facebooka, Instagrama i LinkedIn-a obično imaju dva sloja pristupa.
- Stranica koja se suočava sa javnošću: na kojoj brendovi objavljuju sadržaj i komuniciraju s korisnicima.
- Advertising Account: Koristi se za pokretanje ciljanih oglasnih kampanja i generisanje potencijalnih klijenata, često povezanih s načinima plaćanja.
Ova dva sloja su međusobno povezana, ali funkcionišu nezavisno. Svaka stranica ima svoje pristupne uloge, dozvole i konfiguracijske postavke. Dozvole se često daju vanjskim agencijama, koje upravljaju različitim aspektima društvenih medija. Neljudski identiteti, kao što su platforme za upravljanje društvenim medijima, mogu se objavljivati u ime kompanija, rukovodilaca i zaposlenih visokog profila. Praćenje oba ova sloja je od suštinske važnosti, jer svaki sloj omogućava korisnicima da objavljuju poruke u ime brenda.
Tri rizika za povrede društvenih mreža
Platformama društvenih mrežaobično upravlja više internih i eksternih zainteresovanih strana. Ova vrsta disperziranog pristupa omogućava, ako se ne upravlja pravilno, ‘ključevi’ da potencijalno dođu u pogrešne ruke. Neovlašteni korisnici tada mogu unositi izmjene, objavljivati ili komentirati u ime brenda bez odobrenja — što naravno može nanijeti štetu reputaciji i druge vrste štete.
Dalje, loše upravljanje nalozima na društvenim mrežama može dovesti do upiranja prstom kada nešto pođe po zlu. Nedostatak uvida u to ko šta radi izlaže organizacije operativnoj neefikasnosti i siguenosnim prijatnjama.
Treće, oni koji dobiju pristup oglasnim računima mogu loše upravljati resursima ili ih prisvajati. Sa reklamnim računima povezanim s odobrenim mehanizmom plaćanja, haker mogao bi pokrenuti skupe reklamne kampanje koje promovišu drugačiju agendu. Moraju postojati propisno konfigurirani korisnici i dozvole za oglasne naloge– inače bi to moglo potrošiti cijeli marketinški budžet i uzrokovati štetu reputaciji.
Smanjivanje rizika društvenih mreža pomoću SSPM-a
SaaS Security Posture Management (SSPM) alati se tradicionalno ne koriste za osiguranje naloga na društvenim mrežama, međutim, vodeće SSPM platforme imaju tu mogućnost — i treba ih koristiti da urade upravo to. Ove integracije pružaju centraliziranu vidljivost tako da će menadžeri društvenih mreža i sigurnosni timovi imati vidljivost korisnika, njihovih nivoa pristupa i njihovih dozvola. Ovo će učiniti mnogo jačim modelom upravljanja kako bi se bolje zaštitio taj društveni ekosistem.
SSPM takođe može pokrenuti sigurnosne provjere da identifikuje visokorizične konfiguracije. Ovo osigurava da nalozi imaju postavljena ograničenja potrošnje i pruža vidljivost u kojoj interni i eksterni korisnici mogu pristupiti mehanizmima plaćanja u okviru platforme.
Mogućnosti otkrivanja i odgovora na prijetnje identiteta (ITDR) takođe mogu otkriti neuobičajene aktivnosti unutar takvih naloga, omogućavajući odgovor u realnom vremenu na neposredne prijetnje.
Steknite sigurnost društvenih mreža: slučajevi korištenja
Praćenje naloga na društvenim mrežama omogućava kompanijama da se zaštite u sljedećim slučajevima upotrebe.
- Kontrola nad objavom i angažmanom: Osigurajte da samo ovlašteni korisnici mogu objavljivati, komentarisati i angažovati se u ime brenda
- Nadgledajte agencije i eksterne saradnike: Postavite granice i steknite transparentnost u ponašanju eksternih korisnika
- Upravljanje marketinškim resursima: provjerite ograničenja potrošnje i kontrolirajte pristup korisnika kako biste smanjili rizik od neovlaštene potrošnje
- Revizije aktivnosti naloga: Otkrijte i zaustavite neuobičajeno ili visoko rizično ponašanje
Osigurajte svoju društvenu prisutnost pomoću SSPM-a
Digitalni pejzaž se stalno mijenja, a s njim i priroda prijetnji. Društveni mreže sada igraju ključnu ulogu u brendu i reputaciji organizacije, zbog čega je imperativ osigurati ove naloge kao dio sveobuhvatne strategije sigurnosti SaaS-a. Integracije društvenih mreža SSPM-a nude vidljivost, kontrolu i zaštitu potrebnu za očuvanje ovih osnovnih sredstava.
Izvor:The Hacker News