OpenAI sada interno testira „oglase“ unutar ChatGPT-a, što bi moglo redefinisati ekonomiju interneta.
Do sada je ChatGPT iskustvo bilo potpuno besplatno.
Iako postoje premijum planovi i modeli, GPT ti ne pokušava prodati proizvode niti prikazuje oglase. S druge strane, Google Search ima oglase koji utiču na tvoje kupovne navike.
OpenAI planira da replicira slično iskustvo.
Kako je primijetio Tibor na X-u, ChatGPT Android aplikacija verzije 1.2025.329 beta sadrži nove reference na „ads feature“, „bazaar content“, „search ad“ i „search ads carousel“.
Ova promjena bi mogla poremetiti postojeću ekonomiju interneta, jer mnogi ne razumiju da GPT vjerovatno zna više o korisnicima nego Google.
Na primjer, OpenAI bi mogao kreirati personalizovane oglase u ChatGPT-u koji promovišu proizvode za koje zaista postoji šansa da ih želiš kupiti. Mogao bi takođe „ušunati“ oglase u rezultate pretrage, slično Google Search oglasima.
Procurjeli detalji sugerišu da će oglasi u početku biti ograničeni samo na iskustvo pretrage, ali se to u budućnosti može promijeniti.
ChatGPT ima oko 800 miliona korisnika sedmično, što je porast u odnosu na 100 miliona iz novembra 2023. i oko 300 miliona iz kasne 2024.
Studija koju podržava OpenAI procijenila je da 700 miliona korisnika šalje 18 milijardi poruka sedmično do jula 2025, što se uklapa u trend rasta, dok drugi analitičari procjenjuju oko 5–6 milijardi posjeta mjesečno.
GPT obrađuje oko 2.5 milijardi upita dnevno, a Indija je postala najveća korisnička baza, ispred SAD-a.
Izvor: BleepingComputer
