More

    Kritična ranjivost SolarWinds Web Help Desk-a izlaže sisteme daljinskom napadu

    U SolarWinds Web Help Desku identifikovana je kritična ranjivost, koja potencijalno omogućava napadačima da izvrše daljinski kod na pogođenim sistemima.

    Tim Trend Micro Zero Day Initiative (ZDI) otkrio je nedostatak, označen kao CVE-2024-28988.

    Ova ranjivost proizilazi iz Java deserialization problema koji napadači bez autentifikacije mogu iskoristiti za pokretanje proizvoljnih komandi na glavnom računalu.

    Do otkrića je došlo tokom ZDI-jeve istrage o prethodnom sigurnosnom pitanju. Njihovo istraživanje dovelo je do identifikacije ove nove ranjivosti, koja predstavlja značajne rizike za organizacije koje koriste zahvaćene verzije softvera.

    Ako se iskoriste, napadači bi mogli steći kontrolu nad sistemom, što bi dovelo do kršenja podataka ili dalje infiltracije u mrežna okruženja.

    Zakrpa ranjivosti SolarWinds Web Help Desk-a

    SolarWinds je odmah odgovorio izdavanjem zakrpe za rješavanje ove ranjivosti. Kompanija apeluje na sve korisnike Web Help Deska verzije 12.8.3 HF2 i ranije da odmah nadograde na verziju 12.8.3 HF3.

    Ovo ažuriranje je ključno za ublažavanje potencijalnih sigurnosnih rizika i zaštitu osjetljivih informacija.

    Saradnja između SolarWinds-a i ZDI-a naglašava važnost odgovorne prakse otkrivanja podataka u sajber-sigurnosti.

    Radeći zajedno, oni osiguravaju da se ranjivosti brzo rješavaju, minimizirajući prozor mogućnosti za hakere da iskoriste ove slabosti.

    “Cijenimo napore Trend Micro Zero Day Initiative u identifikaciji ove ranjivosti i pomoći nam u razvoju blagovremenog rješenja,” rekao je glasnogovornik SolarWinds-a.

    “Posvećeni smo održavanju sigurnosti i integriteta naših proizvoda i pozivamo sve kupce da primjene zakrpu bez odlaganja.”

    Ovaj incident naglašava tekuće izazove sa kojima se suočavaju dobavljači softvera u zaštiti svojih proizvoda od rastućih prijetnji.

    Ranjivosti Java deserializacije bile su stalni problem u raznim aplikacijama, često dovodeći do ozbiljnih sigurnosnih implikacija ako se ne riješe odmah.

    Organizacije koje koriste SolarWinds Web Help Desk treba da daju prioritet ažuriranju svojih sistema i pregledaju svoje bezbednosne protokole kako bi sprečile neovlašćeni pristup.

    Redovno ažuriranje softvera i budno praćenje su ključne komponente efikasne strategije sajber bezbednosti.

    Za više informacija o primjeni zakrpe i osiguranju vaših sistema, korisnici se podstiču da posjete službenu web stranicu SolarWinds ili kontaktiraju njihov tim za podršku za pomoć.

    Izvor: CyberSecurityNews

    Recent Articles

    spot_img

    Related Stories

    OSTAVI ODGOVOR

    Molimo unesite komentar!
    Ovdje unesite svoje ime