Popularni američki lanac krofni Krispy Kreme ima problema sa svojim online sistemom naručivanja, kao i digitalnim plaćanjem u njihovim fizičkim radnjama
od kraja novembra , a sada konačno znamo zašto: izvještaj o 8-K podnesenim US Securities i Komisija za razmjenu (SEC) otkrila je da je kompanija pretrpjela “sigurnosni incident”.
Kompanija je 29. novembra 2024. godine obaviještena o neovlaštenoj aktivnosti na dijelu svojih informacionih sistema i počela je da istražuje i sanira incident „uz pomoć vodećih stručnjaka za cyber sigurnost“.
Priroda napada nije otkrivena, ali kompanija “doživljava određene smetnje u radu, uključujući online naručivanje u dijelovima Sjedinjenih Država”.
Ne zna se da li su napadači ometali sistem online naručivanja ili ga je kompanija preventivno zatvorila.
Kompanija se pobrinula da napomene da se isporuke na maloprodajna mjesta i partnerske restorane nastavljaju bez prekida, te da su prvi otvoreni i potrošači mogu lično naručiti.
Uticaj na krajnji rezultat kompanije
„Od [11. decembra 2024.] incident je imao i razumno je vjerovatno da će imati materijalni uticaj na poslovanje Kompanije dok se napori na oporavku ne završe“, izjavio je Krispy Kreme .
„Očekivani troškovi vezani za incident, uključujući gubitak prihoda od digitalne prodaje tokom perioda oporavka, naknade za naše stručnjake za cyber sigurnost i druge savjetnike, te troškove za obnavljanje bilo kojeg pogođenog sistema, razumno je vjerovatno da će imati značajan utjecaj na kompaniju rezultati poslovanja i finansijsko stanje.
Krispy Kreme ima osiguranje cyber sigurnosti, za koje se očekuje da će nadoknaditi dio troškova incidenta, naveli su i rekli da ne očekuju da će incident imati dugoročan materijalni uticaj na rezultate poslovanja kompanije i njenu opšte finansijsko stanje.
Izvor:Help Net Security