Site icon Kiber.ba

Google odgađa ukidanje kolačića treće strane usred nadzora regulatora Ujedinjenog Kraljevstva

Google odgađa ukidanje kolačića treće strane usred nadzora regulatora Ujedinjenog Kraljevstva-Kiber.ba

Google odgađa ukidanje kolačića treće strane usred nadzora regulatora Ujedinjenog Kraljevstva-Kiber.ba

Gugl je ponovo pokrenuo svoje planove da ukine kolačiće za praćenje trećih strana u svom Chrome veb pretraživaču jer radi na rješavanju velikih zabrinutosti za konkurenciju britanskih regulatora u vezi sa svojom inicijativom za zaštitu privatnosti.

Tehnološki gigant je rekao da blisko sarađuje sa Upravom za konkurenciju i tržišta Ujedinjenog Kraljevstva (CMA) i da se nada da će postići sporazum do kraja godine.

Kao dio novog plana, on ima za cilj da počne da postepeno ukida kolačiće trećih strana početkom sljedeće godine, čineći ga trećim takvim proširenjem otkako je tehnološki gigant najavio planove 2020. godine, odlažući ga sa početka 2022. na kraj 2023. i ponovo na druga polovina 2024.

Privacy Sandbox se odnosi na skup inicijativa koje nude alternative za očuvanje privatnosti za praćenje kolačića i identifikatora za više aplikacija kako bi se korisnicima prikazivali prilagođeni oglasi.

Dok je Google od prošle godine omogućio ove funkcije podskupu korisnika Chrome pretraživača, glavni šef u Ujedinjenom Kraljevstvu, zajedno sa Kancelarijom komesara za informacije (ICO), pomno prati implementaciju kako bi osigurao da Privacy Sandbox koristi potrošačima i ne favorizuju Google-ovu sopstvenu tehnologiju oglašavanja.

I Apple i Mozilla su prekinuli podršku za kolačiće trećih strana 2020.

„Shvatamo da postoje stalni izazovi u vezi sa usklađivanjem različitih povratnih informacija od industrije, regulatora i programera, i nastavićemo da blisko sarađujemo sa cijelim ekosistemom“, navodi Google u ažuriranju.

„Takođe je od ključne važnosti da CMA ima dovoljno vremena da pregleda sve dokaze, uključujući rezultate industrijskih testova, koje je CMA zatražio od učesnika na tržištu da dostave do kraja juna.

U zastoju za Googlel, nacrt izvještaja ICO-a je otkrio da predložene zamjene kompanije imaju praznine koje bi oglašivači mogli da iskoriste za identifikaciju korisnika, efektivno narušavajući ciljeve privatnosti i anonimnosti, prema Wall Street Journal prošle nedelje.

Razvoj dolazi kada je Google rekao da ažurira šifrovane (CSE) Google Meet pozive na strani klijenta kako bi uključio podršku za pozivanje eksternih učesnika, uključujući i one bez Google naloga.

Izvor: TheHackerNews

Exit mobile version