OpenAI negira uvođenje reklama na ChatGPT plaćenim planovima

OpenAI je demantovao izvještaje da su se na ChatGPT Plus planu pojavile reklame, nakon što su korisnici primijetili preporuke za šoping aplikacije.

Kako je zabilježeno na mreži X, jedan korisnik ChatGPT Plusa postavio je sasvim običnu temu o Windows BitLockeru. Dok je AI odgovarao na pitanje, u odgovoru se takođe pojavila preporuka za kupovinu u Targetu.

Naravno, namirnice ili kućna hrana nemaju nikakve veze sa BitLockerom, ali „Shop for home and groceries“ opcija se ipak pojavila, pa je sasvim razumljivo pretpostaviti da je riječ o reklami.

Međutim, jedan od OpenAI izvršnih direktora tvrdi da ovo „nije reklama“, već preporuka aplikacije od pilot partnera, te da kompanija želi da prijedlozi aplikacija djeluju „organskije“ unutar ChatGPT-a.

„Lansirali smo aplikacije od nekoliko naših pilot partnera još od DevDay događaja, uključujući Target, i radimo na tome da mehanizam za njihovo otkrivanje bude prirodniji unutar ChatGPT-a“, napisao je Daniel McAuley u objavi na mreži X.

„Naš cilj je da aplikacije unaprijede korisničko iskustvo kada je to relevantno za razgovor i još radimo na tome. Svi mogu napraviti aplikacije koristeći apps SDK, a planiramo uskoro otvoriti prijave i direktorij aplikacija“, pojasnio je.

Ipak, većini korisnika ovo i dalje izgleda i djeluje kao reklama. Vidite brendirani logo, kratku poruku za kupovinu i call-to-action unutar proizvoda koji plaćate, iako nikada niste pitali za kupovinu ili Target.

ChatGPT automatski ubacuje komercijalnu sugestiju u odgovor, slično kao što se preporuke pojavljuju u Windows 11 Start meniju pa zatim to brani.

Izvor: BleepingComputer

Recent Articles

spot_img

Related Stories